Hvordan modtager jeg min e-ticket?

Alle flybilletter bliver udstedt elektronisk (e-ticket) og fysiske billetter eksisterer ikke længere. Der fremsendes gerne en kvittering pr. e-mail til rejsebestilleren, når e-ticket(s) er udstedt.

Er flybilletten bestilt online udstedes den normalt automatisk indenfor 1 time efter den er reserveret, men i enkelte tilfælde er automatisk udstedelse ikke muligt, og din e-ticket vil blive udstedt manuelt.
Hvis du ikke indenfor 24 timer har modtaget en kvittering på e-mail på din e-ticket (ikke at forveksle med din e-mailbekræftelse), kan du tjekke din rejseplan online på www.tripcase.com/, hvor du både kan finde e-ticket samt andre nyttige oplysninger.

Hvis du ikke  kan finde dit e-ticket nummer i din online rejseplan, bedes du kontakte os via vores online kontaktformular.

Du bedes dog tage højde for weekend og helligdage, inden du rykker for din billet efter de 24 timer.

Hvis din flybillet er bestilt i en af vores butikker, vil den blive fremsendt efter aftale med rejsekonsulenten. Hvis denne aftale ikke er overholdt, kan du tjekke på www.tripcase.com om din e-ticket er udstedt eller også kontakte din rejsekonsulent.

 

« Tilbage til liste
Kontakt