Navnet på min e-ticket er forkert - hvad gør jeg?

Du er som rejsende selv ansvarlig for at tjekke, at dine rejsedokumenter er korrekte og at din reservation er som du ønsker. Dette gælder også navnet på din billet, som skal stemme overens med dit navn som det står skrevet i dit pas.

Hvis dit navn ikke er stavet korrekt på din elektroniske billet, skal du straks tage kontakt til KILROY. Har du købt din billet på vores hjemmeside, skal du udfylde dette skema og vælge "forkert navn".

Du bør være opmærksom på at mange flyselskaber ikke tillader navneændringer eller rettelser efter billetten er betalt og udstedt. Det betyder at du i mange tilfælde ikke kan ændre navnet på din billet eller få den refunderet, og derfor må købe en ny billet med korrekt navn. I tilfælde, hvor det givne flyselskab tillader at ændre eller rette navnet på billetten, vil KILROY stå for ændringen i praksis og opkræver derfor et servicegebyr.

Se også Hvorfor står mit fulde navn ikke i min e-ticket?

« Tilbage til liste
Kontakt