Hvordan kan jeg klage?

Hvis du har problemer undervejs med et produkt købt hos KILROY, skal du altid forsøge at løse dem med det samme med vores lokale samarbejdspartner (hotel, turselskab, biludlejningsselskab etc.), da de fleste problemer heldigvis kan løses på stedet. Skulle dette ikke være tilfældet, skal du indgive en officiel klage hos samarbejdspartneren, da denne dokumentation vil kunne være en stor hjælp for dig i en eventuel fremtidig videre sagsbehandling.

Hvis det ikke lykkes at løse problemerne lokalt, hvis det ikke er muligt at indgive en officiel klage eller hvis behovet for problemløsning er uopsætteligt, skal du kontakte KILROY med det samme, og vi vil hjælpe dig med at få løst dine problemer.

Ønsker du at rette en klage til KILROY efter endt rejse skal dette ske senest 6 uger efter hjemkomst.

Skulle du ikke være enig i afgørelsen i denne forbindelse, skal vi gøre dig opmærksom på, at du har mulighed for at gå videre med sagen hos The European Commission’s Online Dispute Resolution.

« Tilbage til liste
Kontakt